torstai 8. huhtikuuta 2010

Uusi vuosi ja uudet kujeet

Lupasin itselleni, että päivitän tätä blogiani aikakin kerran kuussa, mutta taas on mennyt useampikin kuukausi....mutta yritetään nyt uusiksi.
Elämä menee niin vauhdilla eteenpäin, elämässä tapahtuu yllättäviä käänteitä, joihin ei aina osaa etukäteen reagoida. Mutta pääasia on että esteet voitetaan ja elämä jatkuu.
Niin se jatkuu nytkin.

Olen aloittanut opiskelut Savonlinnassa tammikuussa ja opiskelu on maistunut tosi mukavalta. Matka on sinne tosi pitkä ja kelit ovat olleet tosi huonoja lähes joka kerta sinne mennessä tai sieltä tullessa. Hengissä on kuitenkin matkat kuljettu.
Nyt sain kuitenki ihan hiljattain tietää, että voisin siirtää opiskeluni Rovaniemelle, joka helpottaisi asioita kyllä todella paljon. Ja nyt olen tullut siihen tulokseen, että sen tulen tekemään. Alustavasti olen sinne koululle jo ollut yhteydessä, enää on vain netissä kaavakkeen täyttäminen.
Huonona puolena siinä on sellainen, että meillä kurssit jatkuvat syyslukukaudella ja niistähän minä en nyt sitten saa suorituksia kaikista , eli joudun osittain niitä suorittamaan uudelleen Rovaniemellä, mutta sille nyt ei voi mitään. Jostain on luovuttava jos meinaa siirtyä. Ja ehkä juuri tuollainen asia on helpoin luopua.

Käsitöitä en ole kovin paljon ehtinyt tekemään, johtuen kaikesta muusta härdellistä elämässä. Mutta jotain sentään. Muutamia neulomuksia on valmistunut ja niistä kuvia laitan tänne, heti kun jostain löydän kameran piuhan, jonka olen laittanut "talteen"...

Olen myös saanut uusia kyniä kokoelmaani...edustajalta sain aivan valtavan ison nipun erilaisia muste- ja lyijytäytekyniä...olen niin onnellinen nainen että...
Niistäkin laitan kuvan sitten tulemaan.

Mutta jotain olen tehnyt sentään paljon. Olen urheillut ja kuntoillut todella koko talven. Olen hiihtänyt, lumikenkäillyt, kävellyt ja juossut. Osallistuin Vuokattihiihtoon 30km - ja olen todella tyytyväinen suoritukseen. Vaikka keli oli kaikkea muuta kuin hyvä. Lunta tuli taivaan täydeltä , laduista ei ollut tietoakaan. Mutta maaliin tultiin hymyssä suin, väsyneenä mutta onnellisena.
Ensi vuonna sama uusiksi.

Nyt seuraava tavoite on tehdä kesällä pitkiä pyöräreissuja.

Käsitöitä teen aina kun on vain siihen aikaa. Mutta nyt alan hakemaan sitä kameran piuhaa, että pääsisin laittamaan tänne valokuvia.

Ei kommentteja: