tiistai 12. heinäkuuta 2011

Sadepäivän virkkausta....

... se sataa sittenkin, kun sitä niin toivoin. Välillä nuo helteet riittävät ja sitä oikein toivoo sadetta. Nyt sitä sitten saadaan. Eli on saatu jotain valmiiksi kotonakin. Olen virkkaillut pari käsityökoria kudelmilleni. Mukavaa homaa, mutta aika raskasta sormilleni. Vielä jäi kudetta jäljelle, niin ajattelin tehdä kahvallisia muutaman...


Perjantaina ollaankin lähdössä kesälomareissuun Vuokattiin. Jippiii... mä pääsen kahtena iltana tansseihin. Perjantaina katsomaan Charles Plogmania Jormun lavalle ja Nappikselle lauantaina. Siellä taisi olla Marita taavitsainen jos oikein muistan. Se on minun kesäloman koho kohta....

Mutta nyt puuhaamaan jotain lisää...lomalla olo on mukavaa!

5 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Kivoja koreja, tiedän kokemuksesta että käy sormiin.
Oikein mukavaa Vuokatin matkaa. Tanssi nyt muutaman viikon edestä :))

Mulla on mustikoitaa jo 25 litraa :D

Hilkka kirjoitti...

Kauniita ja käytännöllisiä. Minullakin on kudetta odottelemassa virkkausta.
Mukavaa lomareissua.

sirimi kirjoitti...

Nättejä koreja! Noissa on mukava säilyttää käsitöitä ym. :)

paivis kirjoitti...

Kivoja koreja, Virkkaus ottaa minunkin sormiini paljon enemmän kuin neulominen. Lomalla on ihanaa:)

Anonyymi kirjoitti...

Piti heti tulla vastavierailulle :) Kivoja juttuja sinulla täällä, ja melkein samanlainen farkkupeittokin, minkä minä tein keväällä. Hauskaa lomareissua :) Kirsi Kirsin käsitöitä-blogista