lauantai 9. elokuuta 2008

Yllätyslahja ja neulomisia

Sain aivan yllättäen keskiviikkona postilaatikosta paketin. Olin aivan yllättynyt ja otettu. Tuula oli lähettänyt oma tekemän saksikoristeen minulle. Ja värikin oli kirjailussa juuri minun oma värini. Kiitos Tuula vielä kerran.





Tosiaankin on tämä viikko mennyt vähän juhlatunnelmissa. Vaikka en ole aikonutkaan kovin juhlia, mutta kyllähän tietenkin kaverit käyvät kahvilla ja mikäs siinä. Oli kiva nähdä kavereita, ja kiitos myös heille muistamisista, jos lukevat näitä minun sivuja.

Olen myös vähän kutonutkin. Aloin tekemään pojalle villasukkia ja melkein ovat valmiina. Sitten pääsenkin aloittamaan heti uusia sukkasia, pitää kuuleman tehdä heti useammat metsäsukat.


Lauantaina kävimme Pellossa maatalousnäyttelyissä ja pitihän minun tietenkin ottaa jotain kivaa matkatekemistä, muutenhan matka käy tylsäksi ;o) niinpä tempaisin mukaan kalalankarullan ja puuvillalankaa ja aloin tekemään pesukinnasta. Kiva oli malli ja mietinkin josko näitä alkaisi tekemään joulupukin varastoon...saapas nähdä mitä kehitän. Olisi kiva vielä päästä saippuanteko kurssille, niin voisi itse tehdä saippuatkin mukaan.


Kylläpäs tämä viikko on tosiaankin mennyt taas vauhdilla. Ensi viikolla alkaa taas työt. Sitten sitä ei joudakkaan kovin puuhastelemaan, muuten kuin iltaisin. Tiistaina meillä onkin Tilda tapaaminen, sitä odotan myös taas innolla. Etanaa kaiketi siellä aletaan tekemään.

Ensi viikolla pitäisi ommella jossain vaiheessa myös pihamökille verhotkin. Mutta jos ei ensi viikolla niin sitten seuraavalla viikolla sitten.

1 kommentti:

Sinistä ruutua kirjoitti...

Ensimmäistä kertaa vierailulla :)

Paljon ihania käsitöitä ja kaunis tuo Tuulan lahjakin. Väri on yllättäen minunkin makuuni.

Tänään Tildaillaan, mukava nähdä pitkästä aikaa!